La la la la laa... Det känns som om mitt huvud är fullt av luft. Sov otroligt dåligt i natt och hade skola till fyra med mönsterkonstruktion och croquis på schemat. Otroligt nog fick jag en hel del gjort! Jag hann både förstorade upp mitt kjolmönster till naturlig storlek och börja sy upp en prototyp. Och skisserna jag gjorde på krokin blev nu inte allt för dåliga om jag får säga det själv. Jag lyckades bara överanstränga min tumme när jag höll i plastmuggen med flytande tusch och skissblocket med samma hand...
Det ni, är hur det går när Lexie inte egentligen vet vad hon håller på med. Alltså borde jag sova dåligt oftare, eller? Ärligt talat skulle jag helst gå till sängs redan nu, men ikväll ordnar danslinjen sin första show, årets första Dansafton, på Tryckis och jag har förstås lovat att komma. Tror jag ska försöka ta en Power nap innan dess, så kanske jag orkar...
 
Kram//Lexie

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej